You need to enable JavaScript to run this app.
competencies
tags
hse design lab
awards
courses
shop
about school
RU
EN
Create presentation
Login
Anastasiya Smirnova
curated by
Eli Goren
Original size
2480x3500
Игровое пространство как (не)надежный рассказчик
graduation visual research
history of video games
PROTECT STATUS: not protected
17
This project is a student project at the School of Design or a research project at the School of Design. This project is not commercial and serves educational purposes
При чем тут пространство, и где мой Тайлер Дерден?
Anastasiya Smirnova
73
Наденьте розовые очки!
Anastasiya Smirnova
70
Правда ли стекла розовые?
Anastasiya Smirnova
70
Трещина в реальности…
Anastasiya Smirnova
70
…растет во всю стену.
Anastasiya Smirnova
70
Розовые очки разбиваются.
Anastasiya Smirnova
70
Стеклами внутрь.
Anastasiya Smirnova
70
Игровое пространство как (не)надежный рассказчик
Anastasiya Smirnova
curated by
Eli Goren
graduation visual research
history of video games
17
More projects in
graduation visual research
Практики переосмысления городских ландшафтов
Elizaveta Scheblyakova
2
Исследование ошибок в живописи и дизайне в период с 17 по 21 век
Daniil Tsoy
2
Язык игрового пространства: принципы невербальной коммуникации
Darya Sahonchik
0
Переизбыток визуальных образов в современном искусстве
Multiple Authors
0
We use cookies to improve the operation of the HSE website and to enhance its usability. More detailed information on the use of cookies can be fou...
Show more